Subject: Ehitusgiidi juhend "Spordi- ja puhkerajatis"
From: "Mari Puuram" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Thu, 22 Feb 2024 15:18:17 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses juhendiga
<https://ehitusgiid.mkm.platvorm.ee/rajatis/spordi-ja-puhkerajatis>
https://ehitusgiid.mkm.platvorm.ee/rajatis/spordi-ja-puhkerajatis.
Juhendis on paari lausega välja toodud, et ligipääsetavuse kohta saab
vaadata teisest juhendist. Leiame, et see ei ole piisav, et tagada avalike
spordirajatiste (sh mänguväljakute) ligipääsetavus erivajadustega
inimestele. Juhend, mis kujundab kõigile ühiskonnagruppidele mõeldud
ligipääsetavat avalikku ruumi, ei sisalda ühtegi ligipääsetavat lahendust.
Probleemkohad on nt pargipinkidel puuduvad käsipuud, liivakasti kõrgus ei
arvesta ratastoolikasutajaga, pinnasekattena on mainitud liiva, multši ja
muru, piknikulaud ei võimalda abivahendikasutaja ligipääsu, laudteedel
puuduvad äärised, riietusruum ei arvesta abivahendit jne.

Palun kontakte, kellega sel teemal lähemalt rääkida ja kellele ettepanekud
edastada.

Vastust ootama jäädes

Mari Puuram

Mari Puuram

Ligipääsetavuse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Accessibility policy officer | Estonian Chamber of People with
Disabilities

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5401 0437

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

<https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!